torsdag 1 oktober 2009

Resfeber, kanske?

Efter att ha provpackat fyra olika väskor börjar jag få en smula flyttångest. Jag har insett att jag borde påbörjat detta lite tidigare än dagen innan min avresa… Ungefär tre fjärdedelar av min ursprungliga packning är utraderad men jag har fortfarande övervikt, och då är jag ändå bra på att packa lite! Vad vill Ryan-Air med sina 15+10kg?!

Dessutom har min oförmåga i att kunna ta beslut resulterat i att jag varit tvungen (?) att ringa och rådfråga X antal personer om diverse icke-existerande problem med alltifrån packningstips till konsten att resa med flygplan. Det är väl ren tur att jag får prov-resa lite med buss imorgon och lugna nerverna, hehe.

Alltså: Stockholmsbesök i helgen för att besöka saknade vänner kidnappade av diverse universitet, sedan vidare mot Skavsta och London!

1 kommentar:

  1. Det kommer alldeles säkert att gå bra! Resfeber är ju helt normalt :) Och som sagt, de förstår ju engelska i London så du kommer utan problem kunna införskaffa sådant som du eventuellt inte kan få med dig ;)
    Vilken dag går flyget?

    /Elin

    SvaraRadera