tisdag 29 september 2009

Oväntat!

Lite för mycket fritid och eventuellt nervositeten inför min hyfsat oplanerade Londonflytt har gett oanade konsekvenser: en blogg.

Efter att ha ägnat de senaste två åren till att hata bloggar till att på senare tid blivit en trogen bloggläsare, i kombination med att en stor mängd vänner flyr från Kalmar, är det kanske inte alltför konstigt dock.

Jag kommer här skriva om vad som händer i min vardag i all sin enkelhet, alldeles snart som Londonbo alltså!

Ska bli skönt att göra något helt annat. Tiden kränger jag numera främst genom bildfix i ps och på tv3.se/play genom Hollywoodfruar (för att överdriva) … inte okej. Dessutom har jag insett att jag inte vet vilken dag det är. Det enda jag lägger märke till är när det är helg, för då får man ingen post.

1 kommentar: