tisdag 27 oktober 2009

Åh!

Deprimerad och arbetslös sitter jag och samlar kraft i mitt rum till dagens mission (jag borde gå och köpa plastpåsar och aluminiumfolie till det gemensamma hushållet). Efter (ännu) ett besök på mitt förhoppningsvis blivande butiksjobb sitter jag nu och väntar på att min chef ska ringa så jag kan få besked om de behöver mig eller ej, herre gud, det borde hon väl vetat innan?
Känns lite lönlöst, hon skulle ringt igår och har aldrig ringt tidigare när hon sagt att hon ska... men, fattig som jag börjar bli hoppas jag på det bästa.

Lagom tajmat har jag blivit inbjuden på spritfest till den ungerska kocken på Garfunkels. Tydligen bor han med 5 ungerska kompisar i något hus typ 40min utanför centrum och skålar till det titt som tätt med öl och någon ungersk variant som de trixar till själva. Får se hur det blir med det där, det skulle vara väldigt intressant dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar