torsdag 26 november 2009

Stuart <3

Stuart, vilken hjälte! Jag kommer inte svälta till döds här, det är en sak som är säker. Häromdagen fick jag grönsakssoppa med tillhörande smörgås med mig hem och idag frågade han vad jag tycker om kinesisk mat, han ska nämligen ha kinesisk matlagningsvecka nästa vecka (?).

Lite senare:
"Hedvig! Do you like baked potato? Like jacket potato!"
"Ehh, yeah..."
"With beans, onions and cheese?"
"..."
"I'll bring you next week!"

Han la även märke till att jag läst ut min bok (det finns inte alltid så mycket att göra...) och förklarade att "I have loads and loads of books at home. You'll like em! I'll bring some for you!"

Han la dock inte märke till att hans favoritöl, Kronenbourg, var slut. Han fick Stella serverad till sig i Kronenbourgglas istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar