tisdag 17 november 2009

En till dag

Idag har konstigt nog nästan bara Stuart (av stammisarna) hängt på puben vilket resulterat i lite för mycket kvalitetstid... hur som helst så har han lovat att bjuda mig på sopplunch imorgon som han ska laga till ikväll och ta med i en skål till puben. Jag känner mig mer än en smula misstänksam över detta. Jag har också fått ett nytt smeknamn: Fluffy little Fifi, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det heller. Dock tror jag att det räcker med att inte använda baskern till jobbet för att bli av med det.

Igår var jag ledig och valde att spendera dagen på ett café i Notting Hill med en bok och en kanna te. På vägen hem hittade jag en gurka som jag nöjd plockade upp. Gurkan var inplastad, väldigt fräsch och fick inte gå till spillo tänkte jag. Alla här hemma blev dock väldigt upprörda av en massa olika anledningar, gurkan har dock ätits i två dagar nu och är fantastiskt god(!).


Om någon vill veta hur det ser ut på mitt jobb:
http://markettaverns.co.uk/The-Carpenters-Arms/index.html

1 kommentar: