måndag 7 december 2009

Back

Med en veckas bloggfrånvaro kan jag nu lugna alla med att -nej, jag har inte blivit överkörd på Oxford Street, även om det var det mest troliga. Mitt jobb tar upp all tid, fantastiskt är det! Jag tror jag tillbringat mer tid där än någon annanstans förra veckan, och det gör inget.

Förra helgen fick jag besök från Uppsala, Matilda kom på besök över helgen, dessutom passade Madelene som studerar i Coventry på att hälsa på. Idag flyttar Sofia, Hilda och Charlie till London och har precis lämnat flat 7 efter sitt första besök för att återvända till sin tillfälliga hostelbostad.


Besök från Sverige placerade i Green Park, nice!

2 kommentarer:

  1. Woho va fuskigt att plötsligt få tre kompisar som flyttar till London! Orättvist orättvist! Tänk om Maria och Maria flyttade till Kalmar till exempel! Det hade varit rättvist.

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin bild förresten!

    SvaraRadera