torsdag 25 februari 2010

Vidare

...om att bo i flat share:
Mitt rum är nog på 15 kvadratmeter, inte mer. Där ryms två sängar och en garderob, mellan sängarna är det cirka 20 cm och har delats med 2 olika personer som jag inte känt på något sätt innan. Väldigt intimt alltså. Det som är så sjukt är att i början känns det väldigt lustigt när man anpassar sig till varandras vanor, men efter ett tag så blir man så van att det känns helt normalt, trots att det inte är normalt alls.

När jag och min nuvarande roomie Siri såg och lägger oss samtidigt blir det nästan någon sorts syskongrej, någon ligger och läser och sen säger vi "god natt, sov gott" i kör. Väldigt märkligt, men mysigt.


för övrigt:
Idag har jag köpt en cykel! Eller jag har den inte ännu, har bara skakat hand för 50 pund med en kille på puben, det är Stuart som hjälpt mig (såklart). Snart kommer jag väl die in traffic skulle jag tro..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar